tirsdag 17. november 2015

Vinterscene

I dag har jeg en liten vinterscene til dere.
Måtte det bare komme litt snø på ordentlig snart :)


 Jeg har brukt en tittekasse i tre, som er ca 20x20x11cm.
Jeg har malt den hvit inni, og kledd bakvegg og "gulv" med et mønsterark fra Papirdesign.
Treet til høyre har jeg tegnet for hånd og klippet ut, mens grantrærne er en dies fra Spellbinders.
Jeg har valgt å bruke litt ulike størrelser på elementene for å få 3D-effekt.
Fuglene på greina er klippet ut av stempeltrykket, fargelagt og festet med lim. 

 

Rundt kantene har jeg stanset ut strimler med snøfnugg med en punch fra Martha Steward.
Jeg har også stanset ut noen snøfnugg og hjerter fra  en MemoryBox-die og hengt helt i front.



Snømannen er stemplet på tykt papir og fargelagt med Promarkers.
Snøfnuggene som var til overs etter bordene har jeg festet rundt omkring, både på motivet, trærne og bakgrunnen.

Produkter:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails