onsdag 18. november 2015

Heklede hjerter

 
Hei igjen!
Denne uken fikk jeg lyst å lage pynt til kjøkkenvinduet mitt.
Fant en enkel oppskrift på heklede hjerter.
Den kan lages i alle str. og farger.
I oppskriften bruker dem rød for å pynte til jul, men jeg har brukt mørk grå med hvit kant slik at den kan henge hele året :-)
 
 
Brukte Heklekrok nr. 4 og 4,5.
Men som du ser av bildet ble det ikke store forskjellen, så her bruker du den kroken du har :-)
Hempen lager du så lang som du ønsker.
Jeg har 45-50 luftmasker på disse.
 

På 2 hjerter brukte jeg 2 nøster med grått og 1/2 med hvitt.
 
Har fylt dem med putefyll/vatt.


Veldig enkle, men flotte hjerter syns jeg.
En flott gave til dem som har alt.
 

God hekling!

Siv


Produktliste: King Cotton

Mønster: heklede hjerter

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails