lørdag 10. oktober 2015

Tutorial Steg for steg Tag


I dag skal jeg vise dere en tutorial på hvordan dere lager en Tag.


Steg 1.
 Har først på et tynt lag med gesso på tagen for at den skal tåle litt mere.
La den ligge å tørke eller hjelpe litt til med en Ranger Heat it :)


Steg 2.
Så velge jeg en stensil jeg vil bruke og molding paste for å få litt struktur
 på tagen min. Lar den så ligge å tørke.


steg 3.
Har valgt videre å bruke den nye malingen til Dylusions som har mange hærlige
farger. Bruker en  Sofft knife til å ta opp litt maling og legger den på grisematten min :)
Bruker en rulle fra Ranger til å rulle ut malingen på tagen min.


Steg 4.
Så har jeg valgt å stemple litt rundt på tagen min med stempel fra Papirdesign.


Steg 5.
Da er det bare å pynte litt på tagen. Jeg har brukt en die , noen fargerike dotter
fra Papirdesign. stemplet med pilstemplene på kartong og klipt og limt på tagen min.
En blonde i toppen fra Papirdesign så er tagen min helt ferdig.


Varme pistol Gesso - Molding Past - Pylusions Paint Squeezed Orange - Vibrant Turquise
Brayer-Ranger/liten



Stemplene og Dien  jeg har brukt er fra Papirdesign og heter Ceuron - Hei på deg
og Gratulerer heter Dien.


Produktliste :

Gesso
Molding paste
Dylusions Paint
Brayer rulle fra Ranger
Sofft knife & covers
Die 
Stempel 
Blonde

Håper jeg innspirerte deg til å prøve dette :)
 Ha en fin dag

klem May-Britt

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails