mandag 5. oktober 2015

Maja Design - til alle anledninger

I dag skal jeg vise dere noen flere kort med Maja Design sin babyserie Vintage baby. Serien er naturlig nok best egnet til å lage bebykort med, men i dag tenkte jeg å vise dere noen kort som er laget til noen helt andre anledninger - men med de samme mønsterarkene.


 Dette kortet er laget i lag på lag, og her har jeg brukt mye embossing for å få til dette sarte uttrykket. Kortet kan brukes som konfirmasjonskort, bursdagskort og venninnekort.


Dette kortet er også laget med lag på lag, men her er det tekst og blomster som er fokuset. Passer like bra til en mann, som til en dame.


Dette kortet er en av mine favoritter fra denne serien. Her har jeg brukt stempel fra Papirdesign som hovedmotiv, og papirsugerør, blomster og blonder som pynt. 

Som du ser kan en papirserie brukes på mange ulike måter. 

Hva synes du?

Hilsen Ida Kristin :)

Produktliste: 
Diamanter: Storyteller
Blomster: Papirdesign
Akrylmaling: Americana snow white

2 kommentarer:

  1. Kjempeflotte kort ! :D Kunne tenkt meg å ta en tur i bloggen din, men finner ingen link til den noe sted (?)
    Mulig jeg er blind altså, men fant ikke navnet ditt under DT-blogger....... :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Så hyggelig at du liker det jeg lager! :D du kan finne bloggen min på idakristinskortmakeri.blogspot.no. Du kan også finne meg på Instagram og Facebook :)

      Slett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails