onsdag 15. juli 2015

My Garden

Hei Hei Dere <3 

Været ute i dag er ikke det samme sommerværet vi hadde for ett år siden. 
På denne tiden i fjor lå jeg ute på plena og koste meg med sommervarmen.

I dag er det overskyet, trist og vått i gresset. 
Med andre ord; det perfekte været for å sitte inne og kose seg med papir ;-) 
Det er Onsdag i dag, og da er det også min uke, hvor jeg skal inspirere dere med ett nytt kort. 

Denne gangen har jeg laget ett vanlig 15x15 cm kort, 
som er inspirert av de få sommerdagene vi har hatt her nord <3 

 


Dette kortet er laget med papir hentet fra en blokk fra StudioLight 

Disse arkene er aldeles nydelige <3 
Du kan lage utrolig mange flotte kort ved bruk av de arkene som er i blokken. Arkene måler 6x6 Inch <3 

på ett av arkene er det mange sommerfugler. 3 av disse har jeg klippet ut og festet på kortet.

Kortet er bygget opp med 3D Puter.

 

Blomsterne på kortet er alle hentet i fra Storryteller. 


Jeg har plassert blomsterne på den måten at det skal se ut som det florerer utover kortet og runt sløyfen.

  


Sløyfen som er på kortet er Grå Strie som selges pr. meter.

Jeg har også brukt Strie som er Sandgrått, å lagt under ett av lagende på kortet. 

Foruten blomster og bånd, er blingen hentet fra Papirdesign og Storyteller <3 

 


Da har dere sett mitt sommer kort inspirert fra blokken fra StudioLigth <3

 

Da håper jeg du har masse sol og varme der du befinner deg <3 
Å at du nyter det maksimalt <3 


Klem fra DT Silje Kristin <3  

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails