tirsdag 14. juli 2015

Din dag

 Kortet er 15x15 cm.

I dag skal jeg vise dere et kort i samme stil og med de samme papirene som i går, men som passer til både bursdag, morsdag og konfirmasjon.

Her har jeg brukt restene av mønsterpapiret jeg lagde fra dette kortet. Jeg har altså laget to kort med ett mønsterark!

Mønsterpapiret heter Floral Delight/Blue birds 001 og er fra Fabscraps. Finnes her.


På dette kortet har jeg valgt å legge lag på lag med kartong og mønsterpapir. Jeg har laget en falsk søm, svertet alle kantene med Distress ink – pumic stone og brukt kantskrape fra Tim Holtz.

Punchen jeg har brukt er fra Martha Stewart, men du kan bruke hvilken som helst punch. Bildet er fra et klippeark fra Papirdesign, det samme er stemplene og blomstene. Jeg har brukt svart Memento ink på stempelteksten.

Buret jeg har brukt er fra Storyteller og har fått en omgang med hvitt embossingpulver for å få den rette fargen. Men vær obs. Disse chipboardene sverter av, så om du bruker en stempelpute fra Versa Mark vil den bli sort etterpå. Jeg bare tørket godt av etterpå, så var den fullt brukbar igjen til neste prosjekt.


Fuglen er fra Wycinanka. Jeg anbefaler å kjøpe inn masse chipboards fra Wycinanka, da de kan brukes til det meste. Tror jeg har nesten hele samlingen fra butikken :)

Produktliste:

Mønsterpapir: Floral Delight/Blue birds 001 fra Fabscraps
Chipboard bur: Storyteller
Chipboard fugl: Wycinanka
Distress ink: Pumic stone
Memento ink: Tuxedo black
Versa Mark stempelpute til embossing
Embossingpulver: Chunky enamel/white fra Stampendous
Glitterlim: Stickles

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails