torsdag 16. april 2015

Chipboards fra Storyteller kan brukes til mye !

Hei hei alle sammen
I helgen som hva, deltok jeg på helgetreffet som finner sted her i Bodø. 
Jeg har hat en kanon helg, å kosa meg max med kort å 3D prosjekter.
Jeg kjenner noen som nylig har kjøpt seg leilighet, å kom frem til at de burde få seg ett koseli kort, som gratulerer med deres første hjem <3 
Å hvorfor ikke bruke helgen til å lage det kortet <3

Jeg har valgt å bruke chipboards fra Storyteller , for å sette fokuset på hus og ett nytt hjem <3



Dette er mitt resultat, ett vintage kort, med flere ulike detaljer <3



Når jeg bestemte meg for å skulle bruke disse husene, funderte jeg på hvordan jeg skulle piffe dem opp, jeg betemte meg for å bruke de herlige Stella Brush kostene. De er bare helt geniale, å jeg finner stadig flere bruks områder jeg kan bruke dem på. På husene har jeg brukt disse ulike fargene: Hvit, brun, klar, mørk rosa og sølv. Synes fargene blir helt fantastisk når man bruker dem på chipboards og wodd.



Husene er ikke det eneste produktet jeg har brukt fra Storyteller. Har dere lagt merke til de stilie brune vintage blomsterne de har ? 



De finnes i hakket lysere også 
Begge typene finnes i butikk og i nettbutikk, å har vert mine favoritter i lang tid.
Jeg bruker dem gjerne på ett og samme prosjekt.



På dette kortet har jeg valgt de mørkeste blomsterne <3
 I tillegg til storyteller sine bomster, har jeg brukt noen knall blåe blomster fra papirdesign i mellom alt det som er brunt. Alle blomsterne har fått et lag med den klare Stella Brush kosten. Den har mye glitter i seg, å gjir en god efekt på blomster, bånd, kartong, mønster ark osv.



Det som preger fremsia av kortet mest er en stor sløyfe, laget av ett lekker bånd med ugler på. Fargene blender rett inn i mønsterarkene jeg har brukt. 
Båndet fås kjøpt kun i butikk. 



Dette er produktlisten jeg har brukt:
Mønsterark 
Bazzill - Sjøgrønn Kartong
Bazzill - Lys blå Kartong 
Storyteller - Chipboard - Hus 
Wood - Gratulerer
Stella Brush - Hvit 
Stella Brush - Silver 
Stella Brush - Brown 
Stella Brush - Clear 
Stella Brush - Dark Pink
 Storyteller - Vintage Blomster 
Storyteller - Hvite Knopper 
Papirdesign - Turkise Blomster
Papirdesign - Halvperler - Brun 


San da har dere sett mitt kort til noen som er stolte eiere av ett nytt hjem <3 


Sroryteller har flere ulike brett med chipboards, å det beste med dem er at de kan males, sprayes, du kan fargelegge dem. Kun fantasien som setter stopper,, for hva du kan gjøre med dem:

Barnevogner 
 



Cupcakes 



Gitarer 
 


Kameraer 



Monstre 



Transport 



Til han som har fått lappen, Piler

  
Flere finner du i butikk og i nett butikken :-) 


Ønsker dere fortsatt en fortreffeli dag :-)

Klem fra DT Silje Kristin

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails