torsdag 5. mars 2015

Ferdige fargelagte motiver som er klare til bruk

Det å fargelegge ett motiv i seg selv er en liten kunst og det trengs myyye øvelse for å få det til å sitte godt i håndleddet. Men heldigvis finnes det lekre motiver som allerede er fargelagt, som allerede er kuttet og som allerede er klare til bruk.
Jeg har tenkt å dele 5 kort med dere, der jeg har brukt disse motivene. Jeg vil også vise dere flere ulike motiver som passer til de fleste begivenheter <3 

Det første kortet er hentet ut i fra dette arket. Jeg elsker stemningen på disse bildene, minnene om baking på kjøkknet sammens med bestemor. Det er til å smile av <3 


 Jeg har valgt å klippe mine opp vær for seg, svertet kantene runt dem. Kjenner meg igjen i dette kortet, ventingen som aldri tar slutt <3 

Her er produkt listen til nettbutikken :-)

Fargelagt motiver - Baking with Grandma 
Mønsterark - Store hvite Blomster 
Mønsterark - Kaker
Chipboard papirdesign - Familie
Bånd - Brunt rutete bånd 
Wood - Tre Hjerter 
Papirdesign - Røde Bling 
Bazzill - Rød Kartong 
Bazzill - Vanilla Kartong


Mitt neste kort til dere er to bursdagskort, perfekt til jenter :-) 
Her har jeg brukt DETTE arket med motiver på <3 


 
Med disse motivene har jeg  brukt dem slik de er, uten å klippe dem ut. 


Begge kortene er helt like, og dette er produktlisten:

Fargelagte motiver - Sweet Blossom 
Bazzill - Vanilla Kartong 
Bazzill - Brun Kartong 
Bazzill - Blossom Kartong 
Bazzill - Flamingo Kartong 
 Mønsterark - Fersken farget
Rutete Bånd
Papirdesign - Hvite Halvperler 
Hvit bånd
Papirdesign - Rosa Blomster 
Papirdesign - Rosa Roser 
Papirdesign - Små Rosa Blomster 
Storyteller - Rosa Gardenia 
Papirdesign - Hvite Knopper
Sommerfugler Dies


Mine to siste kort er i herlige blåtoner. Bursdagskort til gutter <3 




Jeg har brukt wood stjerner, som jeg har malt i ulike blå nyanser. 



Disse kortene har jeg valgt å klippe runt motivene. Jeg har svertet dem i kantene, bygd dem opp med 3D puter, før jeg har festet dem på kortet <3 

Produktlisten finner du her :

Fargelagte Motiver - Sailor Crew 
Mønsterark - Blå Rutete 
Mønsterark - Gratulerer / Stjerner 
Bazzill - Kartong Vanilla 
Bazzill - Kartong Lyseblå
Stickles Glue - Blue
Wood - Stjerner 

Sånn da har jeg vist dere 5 ulike kort med disse herlige motivene på. 
Men det finnes MANGE flotte alternativer :




















Dette er bare ett lite utvalg av motiver. I butikk og nettbutikk finnes det totalt 42 ulike ark, med motiver som passer til en vær anledning.  

Da ønsker jeg dere alle sammen en fortsatt fin scrappe torsdag <3 

Klem fra DT Silje Kristin <3 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails