torsdag 4. desember 2014

Konfekt i Glass, perfekt julegave tell dem som har alt

Hei Hei alle sammen <3 

Bedre seint en aldri, men her er innlegget mitt, omsider. å må bare få si beklager til alle som har ventet. 
I dag vil jeg gjerne hvise dere noen flotte krokker som jeg har tenkt å gi i julegave til venner og familie <3

Jeg har dekorert noen flotte glass som jeg har kjøpt på Søstrene Grene. Jeg har valgt å bruke masse ulike mønsterark med juletema, men samtidig så kan de stå fremme hele året, bare å bytte ut innholdet når det er tomt, eller ta med noe ekstra når man drar på besøk.





 Det jeg har gjort er at jeg har brukt ett stempel fra Kort og Godt, som hoved teksten på selve glasset. Da skjønner man nøyaktig hva som er å finne på innsiden. dette har jeg laget som en "label" fremst på glasset. 
Men det som er så fin er at man kan bruke akkurat den teksten man vil, som rub ons, eller bare ett spesielt utklipp, som man kan feste fremst. Man kan i grunn dekorere glasset, eller tomme valnøtterbokser i den stilen man selv måtte ønske, å gi dem til noen man er ekstra glad i, som en oppmerksomhet eller en gave <3 

Dette er også en bra måte å bli kvitt litt reste ark også <3 




Her er produktlisten jeg har brukt på disse tre glassene:

Bazzill - Grønn kartong
Bazzill - Brunn Kartong
Papirdesign - Rødt Mønsterark
Maja Design - Grått ark med skrift
Mønsterark - Juletrær
Mønsterark - Grønt med mønster
Mønsterark - mørk grønn med mønster
Grønt bånd
Brunt bånd
Osteklut 
Papirdesign - Julestjerner
Papirdesign - Røde blomster
Patalo - Hvite blomster
Hvite knopper
Diverse Blomster
Hyssing 
Halvperler

Da håper jeg du fik noen ekstra tips til julegavene dine <3 

Stor klem fra DT Silje

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails