onsdag 10. desember 2014

Julegave og jule-LO

I dag vil jeg vise frem to ting.

Forst en superenkel LO, men likevel ganske effektfull.
Jeg har brukt craft-kartong, lagt på en stensil og dyttet på embossing-ink med ink-blending tool.
Jeg har brukt en stensil fra Tim Holtz, men hvilken som helst stensil vil gjøre nytten.
Fjern stensilen, tøm over hvitt embossingpulver, tøm av det overflødige og varm opp.
Dette gir en utrolig søt snø-effekt mot craft-kartongen.
Et lite stempeltrykk fra Papirdesign og hvit penn rundt kanten.


Og så har jeg strikket kluter i Handicrafter Cotton fra Bernat.
Valgte tre farger som harmonerer, for det gjør gaven så mye finere (selv om det ikke har så mye å si i bruk. Du bruker jo bare en i gangen :) )

Knyt dem sammen med hamp, for en rustikk følelse.
Har også knytt på et stempeltrykk som sier at disse er "laget med omtanke og glede av Lise"
Hyggelig gave både å gi og å få :)


Det var det jeg hadde å vise frem i dag.
Det er fotsatt litt tid igjen til jul for å lage noen gaver selv :)

Klem,
Lise

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails