fredag 24. oktober 2014

Julekort til deg

Hei!

Endelig er det helg! Og denne helga skal jeg kose meg ekstra masse fordi jeg skal på scrappetreff! Wiiiiii som jeg gleder meg :-) Det blir sååååå bra!

Jeg har varmet opp til helga, og lagd et julekort som jeg skal vise dere i dag. Det har jeg lagd med mønsterark fra Maja Designs nye julekolleksjon "A gift for you". Gjett om jeg liker disse arkene! TreL har også fått inn nydelige hvite engler, Stjerner med glitter og et lekkert bånd med snøkrystaller som jeg synes passer perfekt til Majas mønsterark. Mønsterarkene jeg har brukt til dette kortet heter "Die Cut from santa with love"og "Wrapped in old newspaper". Ellers har jeg brukt en kakeserviett, litt osteklut, fjær, en splittbinders og en rundell. Alle kantene er som vanlig svertet. Jeg har også sydd rundt kantene. 


Nærbilde av den søte engelen.
Ingen hemmelighet at jeg elsker engler, hihihi...


Håper jeg har gitt dere inspirasjon til å lage julekort i helga. Sender dere massevis av kreative klemmer!

Hilsen fra Cathrine.




1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails