fredag 20. juni 2014

Du er unik

Hei!
Da har det blitt fredag igjen, og jeg skal vise dere enda et kort laget av Studiolight's lekre mønsterark. Til dette kortet har jeg brukt arkene



Bildet er fra Papirdesign, og heter "Vakre damer". For å få det matte og litt slitte utseende på bilde har jeg påført Goldens Regular Gel Matte medium. Jeg har også brukt Gesso litt her og der på kortet. Stemplene er fra Papirdesign og heter "Ord til Deg". Diesen du kan skimte bak bildet er fra Prima. Jeg har forelsket meg totalt i disse! Nøkkelen er fra Ruby Rock It/ Heritage. Den er av tre, men jeg har brukt Stampendous Frantage Aged Bronze embossing på den. Synes det ble skikkelig kult :-) Perlebåndet heter Pearl Bead Strings- Ivory. De rosa blomstene er fra Prima.

Da gjennstår det bare å ønske dere alle ei kreativ helg :-)

Stor klem fra Cathrine! 

4 kommentarer:

  1. Åh herlighet noe så vakkert ♥♥♥

    SvarSlett
  2. Tusen takk May-Runa! Hyggelig melding å få en fredags ettermiddag :-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails