onsdag 12. mars 2014

Stencils 101 - Skyggelegging, lys/mørk og Embossing

Hei alle sammen!

Her kommer en ny video fra meg med tre måter til å bruke stensiler på. I denne serien av videoer med stensiler. Vil jeg rett og slett vise for et stort potensiale og bruksområder det er med disse flotte stensilene. Hvis du lurte så ja jeg er heltfrelst. Og husker jeg kjøpte mine første fra TreL i  2008 og siden da har jeg samlet hihi! Jeg håper jeg kan inspirere og kanskje du og ser nytten i stensiler og dets bruksområder :)




Ønsker du å se videoen i stort format, og usikker på hvordan? Her er en liten bildeforklaring ;)


Obs: har hørt flere ikke får se videoen innebygd her via Ipad og Iphone. Så her er link til youtube videoen: https://www.youtube.com/watch?v=YUvW0PUGkpE

Produktliste:

Liquitex akrylmaling
Claudine Hellmuth Studio akrylmaling
Tim Holtz Stencil - Schoolhouse
Claudine Hellmuth stencil
Distress Ink
Stampendous Embossing aged enamel - Silver
Versamark vannmerke pute
Prismacolor Pencil

Ha en fin dag alle sammen, varm hilsen fra Linn

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails