fredag 14. mars 2014

Remember this special day...

Hei!

Endelig fredag! Jeg gleder meg helt vilt til helgen for da skal jeg på scrappetreff!!! Kl 18.00 er jeg klar for å scrappe, le og skravle. I tillegg er det min tur til å vise dere det siste kortet jeg har laget med Primaark. Kan helga bli bedre?! 
Jeg elsker vintage, og jeg elsker blomster, så da er det perfekt å leke med Primaprodukter ;-) Slik ble resultatet.





Min materialliste:

-Prima
 "Almanac/ Agenda"
"Almanac/ Edison"
"Almanac/ Shaffer"
"Almanac/ Wordsmith"

 Kakeserviett
Blonder
Fab Scraps; Hagelykt
Prima; Blomster

Da gjennstår det bare å ønske dere alle ei super helg :-) Jeg skal i allefall kose meg masse! 
Kreative tanker og stor klem fra Cathrine

2 kommentarer:

  1. ÅHh herlighet så vakkert! Du lager de mest romantiske, elegante og sarte kortene. Beundrer stilen din altså ♥

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails