lørdag 20. juli 2013

Romantiske Ruby Rock It ❤

Hei, Cathrine her.

Det har kommet masse nye ark fra Ruby Rock It. Serien heter Bella! Ja`dore, og er fylt til randen av kjærlighet ;-) 
Kortet mitt er bygd opp lag på lag. Kantene er svertet og sydd med symaskin. Jeg har også noen lag med osteklut og bølgepapp. Pappen er malt med gesso og svertet. Jeg bruker stort sett Distress Ink "Walnut stain" til sverting. Den ser veldig mørk ut, men med den geniale  Blending tool blir resultatet veldig bra. 

Arkene jeg har brukt fra Ruby Rock It heter "Love Birds", "Love Letters", "Lace" og "Framework". Jeg har pyntet med Primaroser. De gule store rosene heter "Interlude Yellow" og  de små heter "Mini Sachet Sunrise". Den brune sløyfa er Seam binding bånd farget med Distress Ink. Den hvite blondekanten er fra Papirdesign og heter "blonder 4".



Kos dere og vær kreativ :-)

Stor klem fra Cathrine.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails