lørdag 22. juni 2013

Fiskeveske med kort

Hei!

I dag tenkte jeg å vise dere et mannekort jeg laget her om dagen. Kort til menn synes jeg er vanskelig! Jeg ble utfordret av Linda på TreL til å lage noe av et nytt mønsterark fra Karen Foster. Arket heter "Fishing Gear" 

 Bestemte meg etter hvert for å lage mal på en fiskeveske som jeg kunne putte et lite gratulasjonskort inni. For å pynte litt på veska brukte jeg noen nye klistremerker fra Paper House som heter Gone Fishin'

I stede for å klistre merkene direkte på kortet festet jeg de på vanlig kartong, klippet klistremerkene ut, og brukte de med 3D puter på prosjektet mitt. Synes det ble kult!
Tekststempelene på kortet er fra Kort og Godt og heter "Et ekte mannfolk"





Kroken har jeg bøyd til av en metalltråd.




Håper dere ble inspirert til å lage kort med et litt barskere tema ;-)
Takk for titten.

Kreativ klem fra Cathrine

3 kommentarer:

  1. Utrolig kult, Cathrine :)

    SvarSlett
  2. Wow for et herlig mannekort dette er. Nå fikk jeg lyst til å prøve dette. Takke for at dere deler med oss.
    Ha en fin sommer ;-)

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails