tirsdag 8. mai 2012

Papirmappe


Jeg har kledd og pyntet en papirmappe/arkivmappe.
Mappen har plass til 12x12"-ark, men jeg tenkte å bruke den til noe annet (etterhvert)
For og bakside er kledd med arket French Kiss/Script fra Glitz.
Jeg har i tillegg til skriften som var på arket fra før, pyntet med litt stempel.
En klokke og noen lysekroner på fremsiden. Jeg har også stemplet script på selve mappen, rundt kantene. "Banneret" midt på er fra arket Documented el/6x12"Page fra Simple Stories.
Pyntet med prøvedukker fra Tim Holtz-dies. Synes det var passende når jeg har planer om å bruke den til oppbevaring av egne mønster. Derav tittelen (som er fransk og betyr skreddersøm)

 Samme arket på baksiden, men jeg har brukt litt andre stempler her.
Banneret  her er fra arket Documented el/Border & Title Strip fra Simple Stories.

Og sånn ser den ut inni :)


Den står hos TreL, hvis du vil ta en nærmere titt. (iallefall fra torsdag :) )

Ha en fin kveld.

Klem,
Lise

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails