lørdag 10. mars 2012

Hjertelig dørskilt

Av det siste papphjertet jeg fikk, har jeg laget et dørskilt:


Også her malte jeg hjertet først, selv om jeg ikke hadde behøvd det, siden hele hjerter er dekket av mønsterpapir.

Jeg har festet mønsterpapiret med dobbeltsidig tape.
Først målte jeg tykkelsen på hjertet og kuttet ei stripe av mønsterpapiret som var litt breiere enn det.
Deretter festet jeg den dobbeltsidige tapen til sidene på hjertet, og la mønsterpapiret over der igjen:



 
Deretter tegnet jeg rundt hjertet på baksiden av mønsterarket, og laget to hjerter. En til hver side av papphjertet:

 
Jeg klippet ut hjertene og limte også dem med til hjertet med dobbeltsidig tape:


 
Til slutt dekorerte jeg hjertet slik jeg ville ha det:

Nå er det ingen tvil om hvilket rom som tilhører Live :)

- Lene -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails