tirsdag 13. mars 2012

Et hjerte fra meg også :)



Lene har lagt ut tre nydelige prosjekter (Bare se her: 1, 2 og 3) gjort med enkle papphjerter som er laga for dekorering. Jeg har også et slikt prosjekt å vise fram. Utgangspunktet er det samme hjertet:




Sidan jeg har fulgt samme fremgangsmåte som Lene (malt hjertet hvitt og dekket det med mønsterpapir) lager jeg ingen forklaring på hvordan jeg har gjort det, men viser frem hvordan mitt hjerte ble :) Et koselig dørskilt til å henge i gangen eller på gjesterommet.



Jeg har brukt papirer fra Pion design (Minnenas Ateljé), blomster fr Prima og TreL, samt sommerfuglutstanser fra Martha Stewart og masse liquid pearls i fargen Petal Pink. 
Fonten er fra egen kuttemaskin. Har skjært ut teksten tre ganger og limt oppå hverandre for effekt av chipboard.

Var innom butikken i Storgata i dag, og den er full av "pappting" til dekorering (esker, bokstaver, skilt osv.) Enkelt og dekorativt :)

Ha ei fortsatt fin uke
Klemmer fra Stine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails