søndag 22. januar 2012

Vinger fra Stampendous

Hei alle sammen!

Endelig har jeg kommet meg i gang etter julestyr, jul og ferie. Det er fantastisk godt å være igang igjen :-)

Var innom Linda på TreL og fikk velge meg ut noen nye ark. Hun har nettopp fått inn nye ark fra Kaiser Craft. Lekkertsmekkert!!! Jeg lager stort sett kort. Når du ser på arkene i nettbutikken eller i butikken kan det hende du tenker; Hmmm, passer kanskje best til scrapping, men det tenkte jeg å motbevise. Håper dere blir fornøyd med resultatet... I tillegg kom Linda bort til meg og lurte på om jeg kunne prøve å få noe til av de vakre vingene fra Stampendous.

Her er resultatet :-)




















Dette er utstyre jeg brukte;

  • Bazzil kartong
  • Aqarellpapir for å stemple på
  • Distress ink
  • Arcival Inc, Jet black
  • Gasklut
  • Kaiser Craft mønsterark; Sweet Nothings/ Dosen Rosen
  • Stampendous stickers wings, pearl white
  • Prima; Shabby Chic Metal Bird Cages Pillar
  • Prima; Say it in crystals
  • Diverse blomster fra Prima, Papirdesign og Magnolia
  • Strå fra Prima
  • Sommerfuglene er klippet ut fra mønsterarket.
  • Stempeltekst fra Stempelgleder
  • Pyntebånd
  • Ark fra ei gammel bok
  • Stempel av gutten husker jeg ikke... Blir glad om noen vet :-)

Det var alt for denne gangen! Ha ei god helg <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails