onsdag 30. november 2011

Kjappe julekort


TreL har en mønsterarkblokk som er perfekt til julekort. Den heter Merry Christmas og kommer fra Best Creation Inc.
Blokka inneholder 20 mønsterark i størrelsen 6 x 6 og 4 diecutark i samme størrelse. Alle arkene er embosset med glitter.

For mange av oss er førjulstida travel, og vi strever med å rekke over alt. Jeg har derfor laget tre julekort som det tar kort tid å lage. Alle kortene er laget med mønsterark fra Merry Christmas-blokka.


På dette kortet har jeg brukt et mønsterark og et diecutark. Med et bånd og et stort stempel, er kortet ferdig på et blunk!



Her har jeg brukt mønsterark og to elementer fra diecut-arkene. I tillegg har jeg brukt et stempelhjerte fra Stampendous, Scroll heart, som TreL også har inne i butikken.




Her har jeg bare brukt ett mønsterark og en diecut. I tillegg har jeg brukt et stempel fra Keiser Craft, Chanteuse, som jeg har embosset i gull. Du finner stemplet i butikken.

Nå skal jeg kose meg videre med arkblokka mi. Denne gangen med kort som tar litt mer tid.
Dere skal snart få se hva jeg lager :)

- Lene -

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails