søndag 27. november 2011

Gaveboks

TreL har inne en nydelig papirserie fra Maja Design, som heter Lantliv.
Jeg har brukt arkene I hängmattan og Läsa en bok, og laget denne boksen.
Jeg kjøpte en tilsvarende boks med telys på Rema1000, tok den fra hverandre og laget meg en mal.
Selve boksen er laget i bazzill og kledd med paneler av de to arkene.
Jeg har laget et vindu i front med Spellbinders Label Fourteen, og satt inn ei rute av gelatin.

Pyntet med metall-label fra Tim Holtz, litt blomster og halvperler.



Sånn ser den ut på siden og bak. (beklager fargene. Lyset ville ikke samarbeide med meg i kveld)


Lagde også et lite kort av restene.
Så får vi se hva vi skal fylle boksen med. Foreløpig er det bare silkepapir ;)


Det er mange flotte ark i denne serien. Ta en titt i nettbutikken.

Det var forresten forfriskende å lage noe som ikke var jule-relatert ;)

Håper du har hatt en flott 1. søndag i advent.

Klem,
Lise

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails