torsdag 20. oktober 2011

Første LOen som jeg har scrappa av lille snuppa:)

Her får hun sitt første bad hjemme, i den blåe baljen.

Siden badebaljen er blå, passet disse bildene perfekt til

disse Mønsterarkene jeg fikk fra Linda /TreL.

*

De nye arkene fra Prima er bare så lekkre... å det åsså

på begge sidene :) så her er det vanskelig å velge hvilken

side av arket jeg skal scrappe på. Et lite tips kjøp 2 av hver;)


Mønsterarket jeg har brukt her er:
Papir - Prima - Pixie Glen/Devon



På høyresiden her på denne LOen, har jeg

brukt en "remse" av mønsterarket

Fabscraps - Vintage Baby/Bath Time
Det er jo bare så nydelig, å kan brukes både

til jente og gutt.

Blomstene er fra Prima og Kort&Godt

Blonder og tyll og Bling Swirl Har Linda et stort utvalg av i

butikken TreL



Takk for at du titter:)

Isabell


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails