fredag 1. april 2011

3 Bugs In a Rugs

Her har jeg dekorert noen bokser i papp som Linda selger i butikken


De blir kjempefin å gi bort med en gave i, til barndåp, nyfødt, eller

man kan lage til en konfirmant, eller et brudepar :)

Bare fantasien som setter grenser her;)

På lokkene har jeg pyntet med bånd, fjær, blomster og blader

fra Kort&Godt og prima.

På den laver boksen har jeg brukt arket Dawson/Dino Patch nr 112361,

Passet perfekt å bruke en stripe av dette i høyden på boksen :)

Dinosaurusen har jeg klipt ut av mønsterarket-

3 Bugs In a Rugs- Dawson/Dino Party nr 112356 Her er de nye blomstene fra Magnolia- Shabby Chic disse isblå har nr 112171
Her har jeg mønsterarket -Dawson /T-rex nr 112362

Og Dinosarusene har jeg klippet ut, sværta litt med

stempelpute og limt på.

Kort med mønsterarkene fra 3 Bugs In a Rugs :)
Stemplet er fra

Stampendous-Elephant Ascent nr 112292
På denne vinter LOen har jeg brukt mønsterarket med stjernene,

-Dawson/Star nr 112360

Den brune rammen rundt er fra mønsterarket

-Dawson/Dino Party nr 112356

Bling bling swirl fra Prima,


`Linus er med Thickers


Takk for at du titter :)

Å liker du arkene, se inne hos TreL for det finnes flere i samme serien.

*

Klem Isabell

1 kommentar:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails