søndag 6. mars 2011

Konfirmasjon, jente


Jeg har laget en serie med konfirmasjonskort til jente. Både til invitasjonen og gratulasjonskortet har jeg brukt mønsterarkene Rosebukett og Ønsker fra Papirdesign. Til bordkortet har jeg kun brukt arket Ønsker.

På invitasjonen har jeg i tillegg til mønsterarkene fra Papirdesign brukt en dies fra Spellbinders sett Fancy Tags og blomst fra Prima.

På bordkortet har jeg også brukt en Spellbindersdies fra Fancy Tags, i tillegg til en blomst fra Kort og Godt.

På gratulasjonskortet har jeg i tillegg til mønsterarkene brukt blomster fra Kort og Godt og punch fra Martha Stewart. Jeg har laget en holder til penger inne i kortet. 



Da håper jeg at dere har fått litt inspirasjon. Det aller meste av det jeg har brukt får dere kjøpt på TreL.
Ha en fin søndagskveld!

Klem fra Lene

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails