lørdag 15. mai 2010

Hipp Hipp Hurra

Linda har fått inn en herlig papirserie fra Fancy Pants, som heter My Family.
Serien passer til mye forskjellig, men jeg tenkte 17.mai med en gang.

På denne LO'en har jeg brukt arkene "Father", "Mother" og "Sister"
I tillegg har jeg brukt et journaling-ark fra "5x8 Notebook Journal" fra samme serie.



Jeg har pyntet med blomster i flaggets farger.
De store blomstene er fra Blue Hills Studio/ Irene's Garden Box.
Og rosene får du kjøpt i maaaaange forskjellige farger hos Linda.
Tittelen er Tiny Alfa fra MM og Thickers fra American Crafts.


Har også laget en annen LO, hvor jeg har brukt ark fra denne serien.
Bakgrunnsarket her er "baksiden" av "Family Tree"
Ellers er det ark og Rubons fra "Mamarazzi"-serien fra BoBunny.
TinyAlfa fra Kaiser Craft og Thickers fra American Crafts



Snoopy'en hang fast i et klesplagg en gang.
Tar ofte vare på slike ting, men er ikke noe flink å bruke det.
Men denne gangen gikk det.

Ha en flott 17. mai-helg.
Husk fulladet batteri på kamera og så krysser vi fingrene for god-vær.

Takk for titten.

Begge LO'ene står forresten i butikken, hvis du ønsker å ta en nærmere titt.

Klem,
Lise

2 kommentarer:

  1. Disse to står i butikken :D Detaljer kan studeres! Takk så mye, Lise :D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails