fredag 23. april 2010

LO med nydelige papirer fra MajaDesign

I love it- disse nye arkene fra MajaDesign.
Nydelige farger og mønstre, perfekt til Vintage.
Sommerfugelen er fra Prima. (nr 109909)
Har brukt mørk brun kartong og mønsterarket
Det skrivna består,
Skapa Dagen
Blomsten er også fra prima (i samme pakke som
sommerfugelen)
Perleswirlen er Prima.
Tyllen selges i metervis hos Linda/TreL, og finnes i mange farger.
Den er blitt en stor favoritt hos meg, den har så mange
muligheter:)
Her har jeg festet den under den store blomsten,
gir volum og luft, på tyllen har jeg festet så blomster (109241)
med Glue Dots.


"Ludvik" er Thickers
Våren er kommet her nord nå.. endelig :)
Men innimellom raking og maling (våren er oppussing
og maling for meg;) ) skal jeg få tid til scrapping:)
Håper du også får scrappa !! :)
Ta turen innom Linda og TreL, der finner du det du trenger
og masse inspirasjon :)

*
Klem Isabell

2 kommentarer:

  1. Så nydelig denne er, masse detaljer og nydelig pyntet :)

    SvarSlett
  2. Åhhh så vakker LO Isabell, rett og slett elegant altså!

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails