torsdag 11. februar 2010

Valentin Kort - Fancy Pants Valentin Collection

Jeg må si jeg har virkelig kost meg så med disse nye lekre arkene fra Fancy Pants og annet kult stæsj som jeg fikk i DT pakken min. *heldige meg* 

På dette første kortet har jeg brukt:
Fancy Pants lekre Valentin Kolleksjon:
* My funny Valentine
* Vintage Valentine/Cards
Bazzill - Cardstock
Bånd - May Art - Satin String/Antique Gold
De små hjertene er klippet ut av mønsterarket: 
My funny Valentine,
mange lekre motiv der ja :)
Har også brukt litt Gesso for å dempe bakgrunnen litt.
Jeg har også brukt Martha Stewarts edger punch 
ved navn: Double Scallop.
***
Neste kortet heter faktisk Vibeke. Det har jeg laget til ei veldig god barndoms venninne av meg, som trenger en oppmuntring. Arkene må ikke nødvendigvis brukes bare til Valentin :P
 
På dette kortet har jeg brukt:
Heart Dollies
Fancy Pants: Vintage Valentine/Love Sincere 
og Vintage Valentine/Cards
K&G - Blomster: Pyntebær Krem (som jeg har delt opp) og
Roser Glitter Rød
Glossy Accents
Art Institute Glitter - Shard Glass Glitter/Krystallos 
(det har jeg brukt rundt kantene på kortet og også på Heart Dollien)
De små hjertene har jeg klippet ut av Fancy Pants arket:
My funny Valentine
Og seeee det lekre båndet da! Som små perleblomster! 
Det blir jeg å bruke mere av det er helt sikkert! 
Det heter: Perlebånd  Hvit blomster (kjøpes pr meter)

***
Neste kort er en lift av meg selv fra i fjor. Men det fikk jeg ikke til hihi! Jeg er ikke noe flink å lifte. Jeg har laget et til hjertekort slik jeg gjorde i fjor. Men dette i år er noe enklere og mere lyst og lett og noe jeg likte selv veldig godt :)
Jeg har brukt på dette hjertet:

Bazzill Kartong - Fawn
(tror den heter det, Linda må alltid minne meg på navnet hihi)
Fancy Pants: Vintage Valentine/Love Sincere 
og Vintage Valentine/Cards
K&G - Blomster: Pyntebær Krem og
Roser Glitter Rød.
Heart Dollie (6 inch)
Martha Stewart-Medium Punch-Rose Leaf 
 (denne punchen er det genial størrelse på,
passer perfekt til kjøpte blomster som feks Prima sine.)
Embroidered Embellishments-Webster-Postcard Paris  
(den heklede brune blomsten, fantastisk er den.)
Tattered Angels - Glimmermist: 
Burnt Red + Tattered Leather 
+ Perfect Pearls Forever Red 
+ Distress Reinker Vintage Photo
= farven på Hjerte Dollien.
Bånd-May Art-Satin String/Antique Gold, 
 som er dyppet i
Art Institute Glitter-Shard Glass Glitter/Krystallos.
Alle kantene er inket med Distress Ink. 
Pluss jeg har laget highlights ved bruk av 
uni-ball hvit gel pen.
***
Her er det siste kortet :)
Dette er et kort i 6x4 Inches. Hvor jeg eksperimenterte med  
Distress Crackle Paint - Rock Candy. 
 Men jeg glemte en viktig ting
før jeg begynte å male med den oppå hjertet.
Den skal ristes godt før bruk.
Dere kan se den er veeeldig krakilert (tror det skrives sånn :P)?
Det er fordi jeg ikke ristet malingen først.
Denne Rock Candy skal bli mere som en marmorering.

Ellers har jeg brukt:
Bazzill - Craft Kartong
Fancy Pants mønsterark:  
Vintage Valentine/My Heart's Desire
Flere utklipte hjerter fra arket:
Fancy Pants - My funny Valentine
Det vakre Perlemorbåndet - Perlebånd Hvit blomster
Martha Stewart-Edger Punch-Doily Lace 
Jeg har også inket kantene med 
Memories dye ink - Barn Red 
 (den passet så perfekt til farvene på arkene fra Fancy Pants)

Jeg håper dere fant litt inspirasjon her alle sammen. Kanskje du til og med kommer i det romantiske hjørnet :) Hvis du ønsker å se detaljebilder på disse kortene. Så kommer de i min blogg iløpet av kort tid :) Ha ei nydelig uke videre.

Hjertelig hilsen Linn
***

3 kommentarer:

  1. Så flotte kort du har laget Linn :)

    SvarSlett
  2. Disse kortene er i butikken - om noen vil ta en nærmere titt :D OG det er det mange som har gjort! Vi liker!! Tusen takk, Linn :D

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails